מתעניין בבגרות או בפסיכומטרי?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

שם מלא: * טלפון: *
סגור
דף הבית >> ייעוץ והכוונה >> תואר ראשון - מידע כללי >> ימי סטודנט וימים פתוחים

ימי סטודנט וימים פתוחים

יש סטודנטים המייחלים כל שנת לימודים ליום הגדול והססגוני- יום הסטודנט שהוא יום של הפנינג המוני. יום זה הוא יום כיף. פשוטו כמשמעו. יום של פעילויות אטרקטיביות, הופעה של אמנים, מיצגים, הפעלות, סימפוזיונים, מוזיקה ואוכל.  

לא תמיד ולא בהכרח שונים באופן מהותי ימים פתוחים, שנועדו לפתוח את שערי המוסד האקדמי לקהל יעד פוטנציאלי, כלומר לסטודנטים עתידיים. גם ימים פתוחים מתקיימים במתכונת המונית, משעשעת, קלילה, לעתים בידורית. אחרי הכול הם נועדו להרשים, כדי לעורר ולעודד הרשמה.

להרשים כדי להירשם

גם ימים פתוחים וגם ימי סטודנט מהווים כר נרחב עבור חברות שונות המשווקות את מוצריהן או את שירותיהן בחשיפה ישירה. בכל יום כזה ניתן לראות נקודות תצוגה ומכירה של חברות שונות, מהן המבקשות להציע לסטודנטים הקיימים והפוטנציאליים להצטרף למועדוני חברים שונים, לביטוח, לבנק, לחברות סלולאר ועוד. סוכני שיווק עשויים להעיד על כוח המשיכה, גלוי או סמוי, שיש לעצם חשיפתן של חברות שונות ביום, אשר מקהיל במתחם אחד מספר רב של אנשים, אשר המכנה המשותף שלהם ברור ומובהק. חברות שונות מנצלות את העובדה, כי קהל היעד הפוטנציאלי שלהן הם צעירים.  והעולם, כידוע, שייך להם.

חוצותיהם של מוסדות להשכלה גבוהה הפכו זה מכבר לזירות שיווק לכל דבר ועניין. בימי סטודנט ובימים פתוחים הדבר בא לידי ביטוי (בעיקר חזותי) ביתר שאת. יש חברות המשכילות להציע מתנות לכנסים, מוצרים קטנים, גאדג'טים, מועילים לצעירים בכלל ולסטודנטים בפרט, כגון: שעון שהוא גם מחשבון, מוצרי קד"צ שונים ובהם זרוע לטלפון נייד, מעמד שולחני לסמארטפונים, דיסק און קי עם הקדשה, מוצרים משלימים לטלפונים סלולאריים ועוד.

אין ספק כי שיווק הוא "שם המשחק". מוסדות להשכלה גבוהה זיהו זה מכבר את חשיבות השיווק ולמעשה את ההכרח שלהם להסתייע בו כדי להרשים מועמדים פוטנציאליים ללימודים. ימים פתוחים הם אפוא בבחינת כנסי שיווק המוניים, שבהם חושפים מציעי המוצר את המוצר ואת השירות שלהם בכלל ואת היתרונות היחסיים שלהם כמי שמספקים אותם בפרט.

מיתוג מוסדי

מוסדות להשכלה גבוהה  מנסים למתג עצמם באמצעים שונים. לדוגמה: מכללת עמק יזרעאל מוכרת וידועה כמי שמדי שנה מתקיים בה פסטיבל שומר מסך, שבו מתאספים אנשי תקשורת מהידועים במדינה להרצאות, פאנלים, משדר רדיו מיוחד ואירועים שונים, המושכים קהל רב. אחד המיתוגים של המוסד הוא ככזה אשר מתקיים בו פסטיבל תקשורת רב תהודה וססגוני מדי שנה. 

אבל אירועים שונים, חשובים ומבוקשים ככל שיהיו, הם רק פן אחד של מיתוג. פן אחר, מהותי יותר, הוא קיומן של מגמות לימוד ייחודיות במוסד, אשר ימים פתוחים הן הזדמנות לחשוף אותן ולהעצים את עצם קיומם. ימים פתוחים מהווים הזדמנות עבור מועמדים שונים להתוודע אל המגמות והמסלולים, לשוחח עם סטודנטים שלומדים באותו מוסד, להתרשם מהמקום, מהתנאים, מהאווירה, ומאותו יסוד חמקמק שקשה להגדרה אבל ניתן לתחושה - רוח המקום.

רוצה לקבל המלצה
לקורס שהכי מתאים לך?

שם מלא: *
טלפון: *
אני מאשר קבלת הצעות והטבות בטלפון או SMS

או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שם מלא: *
טלפון: *
תחום:
אני מאשר קבלת הצעות והטבות
בטלפון או SMS

מבזקי בגרות ופסיכומטרי

בניית אתרים tmgroup