מתעניין בבגרות או בפסיכומטרי?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

שם מלא: * טלפון: *
סגור
דף הבית >> השלמת בגרות >> בגרות - מידע כללי >> אוכל ושתיה בבגרות

אוכל ושתיה בבגרות

בגרות ראשונה לפניכם ואתם לא יודעים מה להביא למבחן? אולי תהיו רעבים או לא מרוכזים, ואתם רוצים משהו לנשנש? למורי לחמן יש המון ניסיון בהגשה לבגרויות, והנה מה שהם ממליצים לגבי אוכל ושתיה בזמן מבחן בגרות:

  • תלמידים רבים מביאים שוקולד לבחינה מתוך הנחה שהוא מעלה את רמת הסוכר בדם ולכן ממריץ את המוח. אלא שזו רק חצי האמת, החצי השני, הוא העובדה שהסוכר בדם גם יורד בבת אחת, ולכן ההשפעה של השוקולד היא קצרת טווח ולא תמיד יעילה.
  • במקום שוקולד, מומלץ להביא לבחינה צימוקים ואגוזים - ובכלל פירות יבשים. כיוון שהם מעלים את רמת הסוכר בדם בצורה איטית יותר ולמשך פרק זמן ארוך יותר מה שמשפר ומחדד את יכולת הריכוז.
  • חשוב לא להביא הרבה אוכל, מאחר שכמות גדולה יכולה לגרום לעייפות, אכילה מרובה מעסיקה את הקיבה ושואבת את האנרגיות.
  • יש להימנע ממזון "מרעיש" דוגמאת "ביסלי גריל" או "בייגלה", זה פוגם ביכולת הריכוז של הסביבה וגם מפריע לכם לשמוע את עצמכם מחשבים בראש.
  • יש להימנע גם ממזון בעל ריח חריף. זה עלול להוות מטרד לא קטן לסביבה...
  • שתייה: למרות שרבים מעדיפים משקאות אנרגיה למיניהם, המומלץ ביותר הוא לשתות מים. מים הם המרווים ביותר וגם הכי פחות "מסוכנים" אם חלילה הם נשפכים על דף התשובות.
  • כמה לשתות? עדיף שלא להרבות בשתייה כדי להמנע מהפסקות פיפי. שתו קצת, כדי לא להתייבש, וזהו.

נושאים נוספים שיעניינו אותך:

aerius saft link aerius

רוצה לקבל המלצה
לקורס שהכי מתאים לך?

שם מלא: *
טלפון: *
אני מאשר קבלת הצעות והטבות בטלפון או SMS

או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

שם מלא: *
טלפון: *
תחום:
אני מאשר קבלת הצעות והטבות
בטלפון או SMS

מבזקי בגרות ופסיכומטרי

בניית אתרים tmgroup